Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Transfer in an Urban Writing Ecology: Reimagining Community College–University Relations in Composition Studies (Studies in Writing & Rhetoric, 74) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
356
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.9 cm
Peso
0.41 kg.
ISBN13
9780814155189

Transfer in an Urban Writing Ecology: Reimagining Community College–University Relations in Composition Studies (Studies in Writing & Rhetoric, 74) (en Inglés)

Christie Toth (Autor) · National Council of Teachers of English (Ncte · Tapa Blanda

Transfer in an Urban Writing Ecology: Reimagining Community College–University Relations in Composition Studies (Studies in Writing & Rhetoric, 74) (en Inglés) - Toth, Christie

Libro Físico

55,02 €

57,91 €

Ahorras: 2,90 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 72 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Transfer in an Urban Writing Ecology: Reimagining Community College–University Relations in Composition Studies (Studies in Writing & Rhetoric, 74) (en Inglés)"

Transfer in an Urban Writing Ecology combines student writing, personal reflection, and academic analysis to urge, document, and enact more transfer-conducive writing ecologies. It offers an extended case study of how reimagining local disciplinary relations can challenge pervasive academic hierarchies, counter structural inequities, and expand educational opportunities for students.This book examines the last century of community college/university relations in composition studies, asserting that community college faculty have long been important but marginalized participants in disciplinary and professional spaces. That marginalization perpetuates class- and race-based inequities in educational outcomes. The book argues that countering such inequities requires reimagining our disciplinary relations, both nationally and locally. It presents findings from research into community college transfer student writing experiences at the University of Utah and narrates the first three years of program development with colleagues at SLCC, discussing the emergent, sometimes unexpected outcomes of our partnerships.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes