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portada treating huckleberry finn: a new narrative approach to working with kids diagnosed add/adhd (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2002
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.4 x 1.9 cm
Peso
0.38 kg.
ISBN
0787961205
ISBN13
9780787961206

treating huckleberry finn: a new narrative approach to working with kids diagnosed add/adhd (en Inglés)

David Nylund (Autor) · Jossey-Bass · Tapa Blanda

treating huckleberry finn: a new narrative approach to working with kids diagnosed add/adhd (en Inglés) - Nylund, David

Libro Nuevo

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Reseña del libro "treating huckleberry finn: a new narrative approach to working with kids diagnosed add/adhd (en Inglés)"

Treating Huckleberry Finn offers a drug-free alternative to treating rambunctious children. Author David Nylund's SMART approach is a five-step strategy to understanding, nourishing, and learning to control the millions of youngsters who have been unfairly branded with the diagnoses of attention deficit disorder and attention deficit hyperactivity disorder.

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