Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Trends in Teaching Experimentation in the Life Sciences: Putting Research Into Practice to Drive Institutional Change (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
561
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 3.3 cm
Peso
1.01 kg.
ISBN13
9783030985912

Trends in Teaching Experimentation in the Life Sciences: Putting Research Into Practice to Drive Institutional Change (en Inglés)

Nancy J. Pelaez (Ilustrado por) · Stephanie M. Gardner (Ilustrado por) · Trevor R. Anderson (Ilustrado por) · Springer · Tapa Dura

Trends in Teaching Experimentation in the Life Sciences: Putting Research Into Practice to Drive Institutional Change (en Inglés) - Pelaez, Nancy J. ; Gardner, Stephanie M. ; Anderson, Trevor R.

Libro Nuevo

184,02 €

193,70 €

Ahorras: 9,69 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 58 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Trends in Teaching Experimentation in the Life Sciences: Putting Research Into Practice to Drive Institutional Change (en Inglés)"

This book is a guide for educators on how to develop and evaluate evidence-based strategies for teaching biological experimentation to thereby improve existing and develop new curricula. It unveils the flawed assumptions made at the classroom, department, and institutional level about what students are learning and what help they might need to develop competence in biological experimentation.Specific case studies illustrate a comprehensive list of key scientific competencies that unpack what it means to be a competent experimental life scientist. It includes explicit evidence-based guidelines for educators regarding the teaching, learning, and assessment of biological research competencies. The book also provides practical teacher guides and exemplars of assignments and assessments. It contains a complete analysis of the variety of tools developed thus far to assess learning in this domain.This book contributes to the growth of public understanding of biological issues including scientific literacy and the crucial importance of evidence-based decision-making around public policy. It will be beneficial to life science instructors, biology education researchers and science administrators who aim to improve teaching in life science departments.Chapters 6, 12, 14 and 22 are available open access under a Creative Commons Attribution 4.0 International License via link.springer.com.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes