Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Using Understanding by Design in the Culturally and Linguistically Diverse Classroom (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
298
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.7 x 21.3 x 2.5 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9781416626121

Using Understanding by Design in the Culturally and Linguistically Diverse Classroom (en Inglés)

Jay McTighe (Autor) · Amy J. Heineke (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

Using Understanding by Design in the Culturally and Linguistically Diverse Classroom (en Inglés) - Heineke, Amy J. ; McTighe, Jay

Libro Nuevo

40,47 €

42,60 €

Ahorras: 2,13 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 65 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 11 de Junio y el Viernes 28 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Using Understanding by Design in the Culturally and Linguistically Diverse Classroom (en Inglés)"

How can today's teachers, whose classrooms are more culturally and linguistically diverse than ever before, ensure that their students achieve at high levels? How can they design units and lessons that support English learners in language development and content learning--simultaneously? Authors Amy Heineke and Jay McTighe provide the answers by adding a lens on language to the widely used Understanding by Design(R) framework (UbD(R) framework) for curriculum design, which emphasizes teaching for understanding, not rote memorization.Readers will learnthe components of the UbD framework;the fundamentals of language and language development;how to use diversity as a valuable resource for instruction by gathering information about students' background knowledge from home, community, and school;how to design units and lessons that integrate language development with content learning in the form of essential knowledge and skills; andhow to assess in ways that enable language learners to reveal their academic knowledge.Student profiles, real-life classroom scenarios, and sample units and lessons provide compelling examples of how teachers in all grade levels and content areas use the UbD framework in their culturally and linguistically diverse classrooms. Combining these practical examples with findings from an extensive research base, the authors deliver a useful and authoritative guide for reaching the overarching goal: ensuring that all students have equitable access to high-quality curriculum and instruction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes