¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Vessel Collisions in the Law of the Sea: The South China Sea Arbitration (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
222
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.4 cm
Peso
0.32 kg.
ISBN13
9789811697951

Vessel Collisions in the Law of the Sea: The South China Sea Arbitration (en Inglés)

Alfredo C. Robles Jr (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Blanda

Vessel Collisions in the Law of the Sea: The South China Sea Arbitration (en Inglés) - Robles Jr, Alfredo C.

Libro Nuevo

209,49 €

220,52 €

Ahorras: 11,03 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 100+ unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 14 de Agosto y el Lunes 02 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Vessel Collisions in the Law of the Sea: The South China Sea Arbitration (en Inglés)"

This book focuses on the decision of the Tribunal in the South China Sea Arbitration that China had operated its law enforcement vessels in ways that created risks of collision with Philippine official vessels at Scarborough Shoal in April and May 2012. The book explains the International Regulations for Preventing Collisions at Sea (COLREGS) and the incidents in layperson's terms. It analyzes China's violations of the COLREGS on the basis of confidential Philippine documents declassified for the Arbitration, technical works by professional mariners, and the reports submitted by the navigational safety experts to the Tribunal. It pays attention to Chinese post-arbitration critiques of the Tribunal 's decision, which it characterizes as rationalizations of collisions as instruments of Chinese foreign policy. It contrasts China's conduct with the practice of the US and Western European States, which mandate compliance with collision regulations even during law enforcement operations. The book draws on sources in five languages (English, French, German, Italian, and Spanish), and helps the reader understand the pattern of China's harassment of vessels from littoral and non-littoral States in the South China Sea as well as the absence of legal foundations for China's rationalizations of its behavior.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes