Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Women Music Educators in Institutions: Pathways Into, Through and Beyond Colleges of Advanced Education (Caes) in Adelaide 1973-1990 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
270
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.4 cm
Peso
0.63 kg.
ISBN13
9780228844136

Women Music Educators in Institutions: Pathways Into, Through and Beyond Colleges of Advanced Education (Caes) in Adelaide 1973-1990 (en Inglés)

Helena Raymond Lauer (Autor) · Tellwell Talent · Tapa Blanda

Women Music Educators in Institutions: Pathways Into, Through and Beyond Colleges of Advanced Education (Caes) in Adelaide 1973-1990 (en Inglés) - Lauer, Helena Raymond

Libro Físico

31,43 €

33,08 €

Ahorras: 1,65 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 55 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Viernes 21 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Women Music Educators in Institutions: Pathways Into, Through and Beyond Colleges of Advanced Education (Caes) in Adelaide 1973-1990 (en Inglés)"

This thesis concerns music educators' pathways from early-life musical-training contexts, through a Graduate Diploma course at a College of Advanced Education, and into practice as music educators; these three key periods also shaped the data analysis. The methodology employed was life-story research, and methods of data collection comprised interviews of nineteen informants and document study. The conceptual framework combined the notion of contextualising music education pathways as social-learning experiences with Bourdieuian perspective on practices to explore the fields traversed. From analysis of the accounts of the informant's life stories it was found that multiple social-learning experiences across musician and teaching settings provided the practices from which they could reify and construct their professional identity as classroom teachers or instrumental music teachers.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes