¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Children's Rights Education in Diverse Classrooms: Pedagogy, Principles and Practice (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.6 cm
Peso
0.43 kg.
ISBN13
9781350216839

Children's Rights Education in Diverse Classrooms: Pedagogy, Principles and Practice (en Inglés)

Lee Jerome (Autor) · Hugh Starkey (Autor) · Bloomsbury Publishing PLC · Tapa Blanda

Children's Rights Education in Diverse Classrooms: Pedagogy, Principles and Practice (en Inglés) - Jerome, Lee ; Starkey, Hugh

Libro Físico

65,55 €

69,00 €

Ahorras: 3,45 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 66 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Children's Rights Education in Diverse Classrooms: Pedagogy, Principles and Practice (en Inglés)"

With PISA tables, accountability, and performance management pulling educators in one direction, and the understanding that education is a social process embedded in cultural contexts, tailored to meet the needs and challenges of individuals and communities in another, it is easy to end up in seeing teachers as positioned as opponents to the 'system'. Jerome and Starkey argue that the United Nations Convention on the Rights of the Child (UNCRC, 1989) can provide a pragmatic starting point for educators to challenge some of these unsettling trends in a way which does not set up unnecessary opposition with policy-makers. They review the evidence from international evaluations, surveys and case studies about practice in human rights and child right education before exploring the key principles of transformative and experiential education to offer a robust theoretical framework that can guide the development of child rights education. They also draw out practical implications and outline a series of teaching and learning approaches that are values informed, aligned with children's rights and focused on quality learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes