Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Growing and Sustaining Student-Centered Science Classrooms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
176
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9781682537954

Growing and Sustaining Student-Centered Science Classrooms (en Inglés)

David Stroupe (Autor) · Harvard Education PR · Tapa Blanda

Growing and Sustaining Student-Centered Science Classrooms (en Inglés) - Stroupe, David

Libro Físico

54,03 €

56,87 €

Ahorras: 2,84 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 6 unidades
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 05 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Growing and Sustaining Student-Centered Science Classrooms (en Inglés)"

AACTE 2024 Gloria J. Ladson-Billings Outstanding Book Award​ A wealth of practical tools and guidance for rooting out injustice and creating science learning spaces in which students feel valued, safe, and eager to engage. In Growing and Sustaining Student-Centered Science Classrooms, David Stroupe promotes powerful conversation and action around knowledge-building practices in science education. The book takes readers into inspiring classroom communities in which all students are invited and encouraged to engage in the work of science. An illuminating series of real-time classroom scenes demonstrate flexible teaching approaches and instructional pivots that Stroupe calls talk moves and shows how they foster inclusive collaboration and participation to create a more expansive, and better, version of science education. Even as Stroupe champions student-centered science education, he acknowledges that common obstructions to knowledge sharing, or epistemic injustices, can often prevent this student-led ideal from materializing. He calls attention to four types of injustices that frequently stifle student voice and access in science learning communities: testimonial injustice, hermeneutical injustice, intrapersonal injustice, and hierarchical injustice. Recounting real-life examples of these individual and systemic injustices, Stroupe gives educators the tools to both identify and eradicate them. This thought-provoking book sets forth ambitious tactics for educators to audit assumptions and biases in science, promote student agency, and conduct action research to document change. Using Stroupe's accessible methods, teachers, teacher educators, and administrators can design immediate and long-term instructional practices to disrupt injustices in STEM classroom communities and support student learning.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes