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portada left on red,how to ignite, leverage and build visionary organizations (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
225
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.5 x 16.0 x 2.2 cm
Peso
0.42 kg.
ISBN
0470230231
ISBN13
9780470230237

left on red,how to ignite, leverage and build visionary organizations (en Inglés)

Bill Glynn (Autor) · Wiley · Tapa Dura

left on red,how to ignite, leverage and build visionary organizations (en Inglés) - Glynn, Bill

Libro Físico

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Reseña del libro "left on red,how to ignite, leverage and build visionary organizations (en Inglés)"

In Left on Red, venture capitalist and business innovator Bill Glynn reveals how visionary thinkers and risk-takers build great companies by doing the opposite of the expected. Today's coolest and most successful businesses?including Google, Apple, and YouTube?were built by people who break the rules and bring radical ideas to life. If you?re an entrepreneur or an executive, this book gives you the inspiration and the guidance to bring your radical ideas to life?and change the world in the process.

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