Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Professional Development of Chemistry Teachers: Theory and Practice (Advances in Chemistry Education Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
204
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781782627067
N° edición
1

Professional Development of Chemistry Teachers: Theory and Practice (Advances in Chemistry Education Series) (en Inglés)

Rachel Mamlok-Naaman; Ingo Eilks; George Bodner; Avi Hofstein (Autor) · Royal Society Of Chemistry · Tapa Dura

Professional Development of Chemistry Teachers: Theory and Practice (Advances in Chemistry Education Series) (en Inglés) - Rachel Mamlok-Naaman; Ingo Eilks; George Bodner; Avi Hofstein

Libro Físico

162,74 €

171,30 €

Ahorras: 8,57 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 10 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Professional Development of Chemistry Teachers: Theory and Practice (Advances in Chemistry Education Series) (en Inglés)"

Continuous professional development of chemistry teachers is essential for any effective chemistry teaching due to the evolving nature of the subject matter and its instructional techniques. Professional development aims to keep chemistry teaching up-to-date and to make it more meaningful, more educationally effective, and better aligned to current requirements.Presenting models and examples of professional development for chemistry teachers, from pre-service preparation through to continuous professional development, the authors walk the reader through theory and practice. The authors discuss factors which affect successful professional development, such as workload, availability and time constraints, and consider how we maintain the life-long learning of chemistry teachers. With a solid grounding in the literature and drawing on many examples from the authors’ rich experiences, this book enables researchers and educators to better understand teachers’ roles in effective chemistry education and the importance of their professional development.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes