Libros con envío 1 día | Envío GRATIS* a Península por tiempo limitado +  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada School-Based Behavioral Assessment: Informing Prevention and Intervention (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781462545261
N° edición
0002

School-Based Behavioral Assessment: Informing Prevention and Intervention (en Inglés)

T. Chris Riley-Tillman (Autor) · Sandra M. Chafouleas (Autor) · Austin H. Johnson (Autor) · Guilford Publications · Tapa Dura

School-Based Behavioral Assessment: Informing Prevention and Intervention (en Inglés) - Chafouleas, Sandra M. ; Johnson, Austin H. ; Riley-Tillman, T. Chris

Libro Físico

65,26 €

68,70 €

Ahorras: 3,43 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Queda 1 unidad
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 04 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "School-Based Behavioral Assessment: Informing Prevention and Intervention (en Inglés)"

Revised and expanded with the latest tools and strategies, this concise book offers guidance for effectively conducting social, emotional, and behavioral assessments in today's K-12 schools. The expert authors present foundational knowledge on assessment and data-based decision making at all levels--whole schools, small groups, or individual students--within a multi-tiered system of support (MTSS). Chapters describe when, why, and how to use extant data, systematic direct observation, direct behavior rating, and rating scales. In a large-size format for easy photocopying, the book includes reproducible forms and templates. Purchasers get access to a webpage where they can download and print the reproducible materials. New to This Edition *Reflects a decade of change in behavioral assessment, including an increased focus on screening and progress monitoring. *Includes current knowledge about the defensibility, usability, repeatability, and flexibility of each method. *Focuses on social, emotional, and behavioral assessment within MTSS frameworks. *Chapter on practical applications, featuring in-depth case studies. *Reproducible tools now available online. This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by Sandra M. Chafouleas.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes