¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Research-Informed Teaching Revolution - North America: A Handbook for the 21st Century Teacher (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
14.7 x 20.8 x 1.3 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781913622862

The Research-Informed Teaching Revolution - North America: A Handbook for the 21st Century Teacher (en Inglés)

Brown, Chris ; Flood, Jane ; Macgregor, Stephen (Autor) · John Catt Educational · Tapa Blanda

The Research-Informed Teaching Revolution - North America: A Handbook for the 21st Century Teacher (en Inglés) - Brown, Chris ; Flood, Jane ; MacGregor, Stephen

Libro Nuevo

19,00 €

20,00 €

Ahorras: 1,00 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 3 unidades
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 07 de Junio y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Research-Informed Teaching Revolution - North America: A Handbook for the 21st Century Teacher (en Inglés)"

We know that educators and education systems at large face countless decisions every day. We also know that grounding educational decisions in research can improve the likelihood of desirable teaching and learning outcomes, as well as reduce the likelihood of unintended consequences. Research is just one among many types of evidence used in educational decision-making, however. So being 'evidence informed' is as much about engaging with research evidence as it is engaging with practice-based evidence (e.g., professional judgment) and data-based evidence (e.g., school performance data). How can educators become evidence-informed? In our view, the best approach is to learn from examples from experts of how research can be integrated with these other types of evidence, and so regularly inform our own everyday practice. With that in mind, this practical handbook offers 16 illuminating chapters that provide a wealth of advice and perspectives on the subject written by North American educators who are striving to realize the idea of research-informed practice. Key themes - reflective practitioners, networks and collaboration, trust - emerge to help teachers formalize, prioritize and mobilize the use of research-evidence in schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes