¡Envío gratis y en 1 día!* a Península + 5% dcto  ¡Ver más!

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Stop Talking about Wellbeing: A Pragmatic Approach to Teacher Workload (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
396
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.8 x 14.7 x 2.3 cm
Peso
0.48 kg.
ISBN13
9781912906482

Stop Talking about Wellbeing: A Pragmatic Approach to Teacher Workload (en Inglés)

Kat Howard (Autor) · John Catt Educational · Tapa Blanda

Stop Talking about Wellbeing: A Pragmatic Approach to Teacher Workload (en Inglés) - Howard, Kat

Libro Nuevo

31,45 €

33,11 €

Ahorras: 1,66 €

5% descuento
  • Estado: Nuevo
  • Quedan 2 unidades
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de España entre 1 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Stop Talking about Wellbeing: A Pragmatic Approach to Teacher Workload (en Inglés)"

As statistical figures of teachers leaving the profession reaches an alarming level, and teachers' mental health becomes a fundamental concern, wellbeing has been pushed to the top of the national agenda in a bid for schools to consider how to look after their staff. However, wellbeing has become a tokenistic feature within the education sector, as staff participate in compulsory wellbeing-linked activities that have very little impact on their workload or their ability to do what they came into the profession to do: teach young people. With this book, Kat aims to flip the narrative on wellbeing completely. In a critical consideration of research both in and outside of education, Kat explores the key factors of a teacher's role within school, outlining a series of tools that teachers can use to take ownership of their workload, and achieve wellbeing through purposeful job fulfilment. Interviewing experts in the educational sector, Kat provides practical strategies for teachers in a bid to drive instrumental change to workload within schools at a grassroots level, but additionally, a range of case studies for teachers to use to challenge the norm so that we can create a profession built to last.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes